حذف لیورپول و میلان و صعود بایرلورکوزن به نیمه نهایی لیگ اروپا

حذف لیورپول و میلان و صعود بایرلورکوزن به نیمه نهایی لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ اروپا برگزار و با حذف لیورپول و میلان همراه شد.

به گزارش فوتبالی ، در یکی از مهم ترین بازی های مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ اروپا، لیورپول و آتالانتا در ورزشگاه شهر برگامو در حالی به مصاف هم رفتند که در بازی رفت شکست ۳-۰ قرمزهای بندر مرسی ساید کار را برای بازی برگشت سخت کرده بود و در نهایت در این بازی علی رغم  اینکه لیورپول با پنالتی دقیقه ۷ محمد صلاح پیروز شد اما کامبکی در کار نبود و حذف ليورپول لیگ اروپا رقم خورد. به این ترتیب یورگن کلوپ در آخرین فصل مربیگری خود در لیورپول قرار از لیگ اروپا کنار رفت.

در یکی دیگر از بازی ها بایر لورکوزن به مصاف وستهام رفت اما بایرلورکوزن ژابی آلونسو باز هم نباخت و شاگردان‌ آلونسو دقیقه ۹۰ با زدن گل مساوی به وستهام از اولین شکست این فصل فرار کردند و به این ترتیب بایرلورکوزن در مجموع ۳ - ۱ وستهام را شکست داد و به
مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد.

در دیگر بازی ها آ اس رم موفق شد با نتیجه ۲-۱ و در شرایطی که در نیمه اول ۱۰ نفره شده بود میلان را شکست بدهد و تیم پرافتخار فوتبال ایتالیا با لیگ اروپا وداع کرد.

در آخرین بازی مارسی فرانسه در ورزشگاه خانگی خود موفق شد در حالی که بازی با نتیجه تساوی در وقت های عادی و اضافی در مقابل بنفیکا پرتغال به پایان رسید در ضربات پنالتی تیم پرتغالی را شکست بدهد و به جمع ۴ تیم برتر مسابقات برسد.

به این ترتیب دیدارهای نیمه نهایی لیگ اروپا به شرح زیر خواهد بود:

بایرلورکوزن - رم
آتالانتا - مارسی

۱۰۰۹