ادعای روزنامه گل/ سیدمهدی رحمتی به دنبال نقره داغ کردن ۲۱ میلیارد تومانی فولاد خوزستان

ادعای روزنامه گل/ سیدمهدی رحمتی به دنبال نقره داغ کردن ۲۱ میلیارد تومانی فولاد خوزستان

پایگاه خبری فوتبالی- آنطور که روزنامه گل رو شماره دو روز پیشش تیتر یک کرده است، باشگاه فولاد درگیر سومدیریتی عجیب در پیشنهاد به سید مهدی رحمتی شده است.

به گزارش فوتبالی، روزنامه گل نوشته است ماجرا از این قرار است که باشگاه فولاد خوزستان پس از برکناری ایگناسیو مارتینز به دنبال استخدام سید مهدی رحمتی بود و با این سرمربی به توافق هم رسیده بود اما نارضایتی برخی لیدرهای باشگاه خوزستانی باعث می‌شود رحمتی و مدیران فولاد قید این همکاری را بزنند. البته طبق برخی شنیده‌ها این اعتراضات برخی از لیدرها از سمت برخی از افراد داخل باشگاه خط‌دهی شده بوده است.

اما این وسط سومدیریت بزرگی توسط فولادی‌ها رخ داده تا این باشگاه با نوتیس رحمتی روبه‌رو شود. آن طور که خبر می‌رسد وقتی رحمتی در دبی بوده، قراردادی آماده برای وی ارسال می‌شود که تمامی صفحات آن توسط مدیرعامل باشگاه خوزستانی امضا شده و رحمتی هم که مایل به همکاری بوده، قرارداد را امضا می‌کند و حالا به‌ واسطه همین قرارداد، رحمتی به باشگاه فولاد نوتیس داده و در صورت عدم دریافت مبلغ قرارداد از آن‌ها شکایت خواهد کرد.

رقم قرارداد هم طبق ادعای روزنامه گل، شش میلیارد تومان برای نیم فصل جاری و ۱۵ میلیارد تومان برای فصل آتی بوده و اگر فولاد رتبه تک رقمی کسب می‌کرده، ۲۰ درصد از مبلغ پایه به عنوان آپشن در هر فصل برای رحمتی منظور می‌شده است.

حال رحمتی می‌تواند با اتکا به این قرارداد امضا شده با امضای رحمتی و مدیرعامل فعلی فولادخوزستان از فولاد ۲۱ میلیارد تومان طلب کند و اگر این اتفاق رخ دهد باید گفت که در باشگاه فولاد یک فاجعه مدیریتی رخ داده و باید دید واکنش مسئولان بلند پایه کارخانه فولاد خوزستان به این قضیه چه خواهد بود. شاید رحمتی توانست شش میلیارد تومان از فولاد بگیرد! 

1997