موفقیت باورنکردنی رفیعی؛ باز هم کلین شیت کرد

موفقیت باورنکردنی رفیعی؛ باز هم کلین شیت کرد

پایگاه خبری فوتبالی- سنگربان جوان پرسپولیس امشب در آبادان هم دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس امشب در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر توانست در آبادان به یک پیروزی بزرگ دست پیدا کند و با 3 گل صنعت نفت را شکست بدهد.

با این برد، پرسپولیس 52 امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رسید. فردا اگر استقلال موفق شود شمس آذر را شکست بدهد پرسپولیس دوباره به رده دوم خواهد رفت اما اگر استقلال پیروز نشود پرسپولیس در صدر می‌ماند.

اما یکی از اتفاقاتی که در برد امشب پرسپولیس توجه علاقمندان به فوتبال را جلب کرد بسته ماندن دروازه پرسپولیس بود. این پنجمین بازی متوالی است که پرسپولیسی‌ها موفق می‌شوند دروازه خودشان را بسته نگه دارند.

نکته مهم اما نقش امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان پرسپولیس در این موفقیت است. از این 5 کلین شیت دوتای اول در بازی مقابل استقلال و پیکان به دست آمد در حضور علیرضا بیرانوند بود.

اما با مصدومیت بیرانوند پرسپولیس ناچار شد از امیررضا رفیعی در دروازه استفاده کند. کسی که قبل از این هرگز تجربه حتی یک بازی لیگ برتری را هم نداشت و به همین دلیل پرسپولیسی‌ها به شدت نگران شده بودند.

اما رفیعی در 3 بازی متوالی مقابل گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی و صنعت نفت آبادان توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد. او قبلا هم در هفته هفدهم در بازی با ذوب آهن اولین حضورش را در دروازه پرسپولیس تجربه کرده بود که آن بازی هم یک کلین شیت برای این دروازه‌بان جوان به همراه داشت.

به این ترتیب رفیعی در یک موفقیت غیر منتظره موفق شده است در 4 بازی که ماموریت حفاظت از دروازه پرسپولیس را بر عهده داشته است کلین شیت کند. موفقیتی که قطعا هیچ کس انتظارش را نداشت. 

1359