نصرتی: برای کسب سهمیه آسیایی باید تمام امتیازات را بگیریم

نصرتی: برای کسب سهمیه آسیایی باید تمام امتیازات را بگیریم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم تراکتور گفت: برای اینکه بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم، باید در دیدارهای باقی مانده تمامی امتیازات را به دست آوریم.

به گزارش فوتبالی، محمد نصرتی در نشست خبری قبل از بازی با نساجی مازندران، گفت: جا دارد سالگرد درگذشت آقای نادر دست نشان را تسلیت بگویم.‌ ایشان یکی از مربیان من در تیم ملی نوجوانان بود و روحشان قرین رحمت الهی باشد.

وی افزود: در روزهای اخیر تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و آماده بازی با نساجی هستیم. می‌دانیم بازی سختی مقابل نساجی داریم؛ چرا که از حمایت هوادارانشان بهره می‌برند و شرایط آنان در جدول به شکلی است که چیزی برای از دست دادن ندارند. از طرفی ما در این مدت اندک با بازیکنان در خصوص مسائل روحی و روانی و تاکتیکی کار کرده‌ایم.

نصرتی با اشاره به سخنان مالک باشگاه تراکتور قبل از شروع تمرین امروز، گفت: آقای زنوزی از نزدیک با بازیکنان صحبت کردند و اظهارات ایشان دلگرمی برای اعضای تیم بود و قطعاً مثمرثمر خواهد بود. بازیکنان با روحیه بالا در مصاف با نساجی حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه امیدوارم شاهد بازی خوب و جذاب باشیم، گفت: می‌خواهیم برنده دیدار با نساجی باشیم تا فاصله‌مان با صدر جدول را کمتر کنیم. از سوی دیگر سپاهان بازی عقب افتاده را پیروز شده و برای اینکه بتوانیم حداقل سهمیه آسیایی را کسب کنیم، باید در دیدارهای باقی مانده تمامی امتیازات را به دست آوریم.

مربی تراکتور در خصوص محرومان و مصدومان تیمش، گفت: چند بازیکن مصدوم داریم که پیش از این نیز اعلام شده بود و مصدومیت‌شان به طور کامل رفع نشده است. عارف آقاسی را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. مابقی نفرات در آمادگی کامل هستند.

7474