عیسی گل زد اما به شهاب نرسید!

عیسی گل زد اما به شهاب نرسید!

پایگاه خبری فوتبالی- عیسی آل کثیر راه گل زدن به تیمهای سابقش را خوب بلد است و بعد از این که 2 گل با پیراهن سپاهان به صنعت نفت زد در این بازی هم پایش به گل باز شد.

به گزارش فوتبالی، عیسی آل‌کثیر با گلی که وارد دروازه صنعت نفت کرد 6 گله شد و به گفته گزارشگر بازی به بهترین گلزن پرسپولیس تبدیل شد. 

بخشی از صحبت گزارشگر درست بود و این بازیکن 6 گله شد اما به بهترین گلزن قرمزها تبدیل نشد. این بازیکن 2 گل از این تعداد را با پیراهن سپاهان به ثمر رسانده و در تعداد گل‌هایش برای پرسپولیس شمارش نمی‌شود.

جالب است که هر 2 گل این بازیکن با پیراهن سپاهان هم به تیم صنعت نفت زده شده است. با گلی که این مهاجم در بازی امشب به ثمر رساند او به بازیکن 4 گله پرسپولیس تبدیل شد. 

البته مهاجم قرمزها قبل از گلزنی، یک موقعیت بسیار خوب هم داشت که با درخشش دروازه‌بان صنعت نفت آبادان از دست رفت. در حال حاضر شهاب زاهدی با 6 گل زده بهترین گلزن قرمزپوشان است. 

زاهدی با این که مدت زیادی است از پرسپولیس جدا شده اما هیچ بازیکنی فعلا نتوانسته به تعداد گل‎‌های زده او برسد. بعد از شهاب زاهدی هم محمدحسین کنعانی‌زادگان با 5 گل قرار دارد. عیسی آل کثیر اگر به همین روند خود ادامه بدهد می‌تواند به رکورد هر 2 بازیکن رسیده و خودش را به عنوان بهترین گلزن پرسپولیس در پایان فصل معرفی کند.

4326