رئال مادرید و بایرن مونیخ چه آماری مقابل هم دارند؟

رئال مادرید و بایرن مونیخ چه آماری مقابل هم دارند؟

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله نیمه نهایی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قرار است که رئال مادرید و بایرن مونیخ به مصاف هم بروند و باید دید که در این دو بازی رفت و برگشت چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود راهی مرحله فینال شود.

به گزارش فوتبالی ، بازی رئال مادرید - بایرن مونیخ یکی از پر تکرار ترین بازی ها در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است. این دو تیم تا حالا 26 بار در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته اند. با دو بازی دیگری که در این فصل از رقابت ها قرار است بایرن مونیخ و رئال مادرید برگزار کنند، تعداد بازی های رو در روی این دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا به عدد 28 می رسد.

رئال مادرید در 26 بازی که به مصاف بایرن مونیخ رفته است، موفق شده 12 پیروزی به دست بیاورد. از سوی دیگر 11 بازی با برد بایرن مونیخ به پایان رسیده است. سه بازی هم با نتیجه مساوی تمام شده است.

آمار برد و باخت رئال مادرید و بایرن مونیخ در مقابل هم بسیار نزدیک است و این قضیه به خوبی نشان می دهد که قدرت هر دو تیم تقریبا در یک سطح است و باید دید که تقابل های پیش رو که حدود دو هفته دیگر برگزار می شوند چه اتفاقاتی رخ می دهد.

1470