کامنت اینستاگرامی کروس برای بازیکن تیم رقیبش در نیمه نهایی

کامنت اینستاگرامی کروس برای بازیکن تیم رقیبش در نیمه نهایی

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله نیمه نهایی فصل جاری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و بایرن مونیخ با هم روبرو می شوند و باید دید که در این بازی ها چه اتفاقاتی رقم می خورد و در نهایت کدام تیم موفق می شود راهی فینال شود.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته رئال مادرید موفق شد در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، منچسترسیتی را در ضربات پنالتی شکست بدهد و راهی مرحله بعدی شود. بایرن مونیخ هم در ورزشگاه آلیانس آرنا توانست آرسنال را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد و به مرحله بعدی بازی ها راه پیدا کند.

یاشوا کیمیش بازیکن بایرن مونیخ که زننده تک گل تیمش مقابل آرسنال بود، پس از بازی یک پست اینستاگرامی منتشر کرد. تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید یک کامنت برای کیمیش گذاشت و نوشت:" قبل از بازی های نیمه نهایی یک بار دیگر به آرایشگاه سر بزن"

در حقیقت تونی کروس مدل مو های کیمیش را سوژه کرده است. کیمیش و تونی کروس در تیم ملی آلمان با هم هم‌تیمی هستند و مشخص است که ارتباط نزدیک و دوستانه ای با هم دارند. حدود دو هفته دیگر قرار است که بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آرنا برگزار شود.

1470