وقتی برناردو سیلوا در ضربات پنالتی دروازه کپا را باز کرده بود

وقتی برناردو سیلوا در ضربات پنالتی دروازه کپا را باز کرده بود

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی و رئال مادرید در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر سه به پیروزی برسد و راهی دور بعدی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، در ضربات پنالتی پایان بازی، آندری لونین عملکرد خوبی داشت و موفق شد دو تا از پنالتی های منچستر سیتی را مهار کند. یکی از این پنالتی ها، پنالتی برناردو سیلوا بود. ستاره پرتغالی منچستر سیتی پنالتی خود را به وسط دروازه زد و لونین روی جای خود ایستاد و این پنالتی را مهار کرد.

کپا آریزابالاگا که دروازه بان ذخیره رئال مادرید است، نحوه پنالتی زدن برناردو سیلوا را به لونین گفته بود و همین قضیه موجب شد تا او بتواند ضربه پنالتی سیلوا را مهار کند.

در حقیقت در فینال جام اتحادیه انگلیس در سال 2019، در حالی که کپا آریزابالاگا دروازه بان چلسی بود، منچسترسیتی موفق شد در ضربات پنالتی چلسی را شکست بدهد. در آن پنالتی ها برناردو سیلوا پنالتی خود را به وسط زده بود و دروازه کپا باز شده بود. حالا کپا این تجربه خود را به لونین منتقل کرد و مانع از آن شد که برناردو سیلوا بلایی که بر سر او آورد را بر سر لونین هم بیاورد.

1470