ترکیب رئال مادرید در آخرین باری که با بایرن مونیخ روبرو شد

ترکیب رئال مادرید در آخرین باری که با بایرن مونیخ روبرو شد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی فصل جاری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ برود.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید و بایرن مونیخ آخرین بار در فصل 2017/18 بود که با هم روبرو شدند و حالا پس از شش سال دوباره با هم بازی خواهند کرد. در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2017/18، رئال مادرید و بایرن مونیخ به مصاف هم رفتند. بازی رفت در آلیانز آرنا برگزار می شد و در آن بازی رئال مادرید موفق شد با گل های مارسلو و آسنسیو در مقابل تک گل یاشوا کیمیش با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و رئال مادرید و بایرن مونیخ در آن بازی به تساوی دو بر دو رسیدند و در نهایت رئال مادرید راهی فینال شد. گل های رئال مادرید را در آن بازی کریم بنزما به ثمر رساند. گل های بایرن مونیخ هم توسط کیمیش و خامس رودریگز به ثمر رسید.

در آن زمان زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید بود و در آن فصل رئال مادرید برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

از بازیکنانی که در آن زمان در ترکیب رئال مادرید حضور داشتند، در حال حاضر فقط لوکا مودریچ، لوکاس وازکز و تونی کروس هنوز هم در رئال مادرید بازی می کنند.

1470