جبران در آبادان؛ دانیال گل‌به‌خودیِ بازیِ رفت را پاک کرد

جبران در آبادان؛ دانیال گل‌به‌خودیِ بازیِ رفت را پاک کرد

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در آبادان خیلی زود به گل رسید و از حریف پیش افتاد.

به گزارش فوتبالی، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر از دقایقی پیش در آبادان تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس در برابر هم قرار گرفتند. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با تساوی دو بر دو تمام شده بود. 

در آبادان پرسپولیس بازی را بسیار هجومی شروع کرد و بعد از این که عیسی آل کثیر یک فرصت گل بسیار خوب را از دست داد در دقیقه 8 توسط دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست خودش به گل رسید.

در این دقیقه پرسپولیس صاحب کرنر شده بود. کاپیتان امید عالیشاه طبق معمول پشت ضربه کرنر ایستاد و با یک ارسال دقیق توپ را روی سر دانیال فرستاد. دانیال هم که اصلا توسط مدافعان نفت یارگیری نشده بود با یک ضربه سر دروازه میزبان را باز کرد.

دانیال با این گل توانست اشتباه بزرگی را که در بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی مرتکب شده بود جبران کند. آن روز پرسپولیس دو بر یک از حریف پیش بود اما در دقیقه 5+90 و در شلوغی جلوی دروازه پرسپولیس به اشتباه دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد. با این گل به خودی بازی با تساوی دو بر دو تمام شد و پرسپولیس دو امتیاز مهم را از دست داد.

اما امروز مدافع راست پرسپولیس که در هفته‌های اخیر نشان داده از آمادگی خوبی برخوردار است توانست دروازه نفت را باز کند و اشتباهی را که در تهران مرتکب شده بود در آبادان جبران کند. 

1359