نیوکاسل در اندیشه جذب ستاره چلسی در تابستان

نیوکاسل در اندیشه جذب ستاره چلسی در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی- کانر گلگر ستاره خط هافبک چلسی که در پایان این فصل به ۱۲ ماه آخر قرارداد خود با این تیم می‌رسد، مورد توجه باشگاه نیوکاسل قرار گرفته و آنها شرایط جذب او را بررسی خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، با نزدیک شدن به پایان فصل و شروع کردن تیم‌ها به بررسی لیست‌های خرید خود، تیم نیوکاسل در حال بررسی گزینه‌های خود برای جذب در تابستان است و گزارش‌ها حاکی از آن است که این تیم شرایط جذب کانر گلگر هافبک چلسی را بررسی خواهد کرد.

آینده کانر گلگر در چلسی پس از اینکه مذاکرات در مورد قرارداد جدید متوقف شده و قرارداد فعلی این هافبک در تابستان ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد، خوب به نظر نمی‌رسد و او می‌تواند تابستان امسال چلسی را ترک کند. نیوکاسل قبلا به جذب گلگر ابراز علاقه کرده بود و از آن زمان به طور معمول پیشرفت او را دنبال می‌کرد.

این بازیکن ۲۴ ساله نمی‌خواهد چلسی را ترک کند، اما با توجه به اینکه آبی‌ها باید فیرپلی مالی را رعایت کنند، ممکن است با وستهام و تاتنهام نیز به یک معامله نقدی علاقه‌مند شوند. در حال حاضر مبلغ ۴۰ میلیون پوند برای فروش گلگر در نظر گرفته شده است که این ستاره در حال حاضر حدود پنجاه هزار پوند در هفته درآمد دارد.

بدون هیچ مدیر ورزشی، ادی هاو در حال حاضر هدایت خرید و فروش‌های نیوکاسل پیش از پنجره تابستانی را بر عهده دارد. تصور می‌شود که گلگر تنها یک اسم از لیست طولانی گزینه‌های هافبک این تیم باشد که در فصل نقل و انتقالات تابستانی بدنبال جذب آنها هستند.

۱۴۲۸