هوادارن لیل آماده پذیرایی مفصل از امیلیانو مارتینز در کشور فرانسه

هوادارن لیل آماده پذیرایی مفصل از امیلیانو مارتینز در کشور فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی- هوادارن باشگاه لیل آماده یک پذیرایی خاص از دروازه بانی آرژانتینی استون ویلا هستند!

به گزارش فوتبالی، دیدار دو تیم استون ویلا و لیل در دور برگشت مرحله ۱/۴ نهایی لیگ کنفرانس اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ در بندر لیل فرانسه برگزار خواهد شد و هواداران لیل فرانسه از روزهای قبل اعلام کرده بودند که در بازی برگشت با استون ویلا خود را برای پذیرایی از قهرمان جهان امیلیانو مارتینز آماده می کنند! پس از فینال جام جهانی ۲۰۲۲ اعتقاد بر این است که امیلیانو مارتینز منفورترین فرد در کشور فرانسه است.

پی از فینال جام جهانی ۲۰۲۲ و در شب قهرمانی آلبی سلسته با درخشش مارتینز این دروازه‌بان آرژانتینی در زمانی که بازیکنان تیم ملی آرژانتین در رختکن در حال گرفتن جشن قهرمانی بودند، مهاجم سرشناس فرانسه یعنی کیلیان امباپه را به تمسخر گرفت. این دروازه بان سپس در جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین در خیابان‌های پایتخت آرژانتین یک عروسک عجیب با طرح کیلیان امباپه را در دستان خود داشت و به قصد تحقیر مهاجم فرانسوی این عروسک را تکان میداد. مارتینز سپس هنگام دریافت جایزه دستکش طلایی جام جهانی ۲۰۲۲ هم مجددا تیم ملی فرانسه را مسخره کرد و  در توجیه رفتار خود گفت این حرکت در واکنش به هو شدن از سوی هوادارن فرانسوی بوده است.

در هر حال به نظر می رسد دشمنی فرانسوی ها با این دروازه بان آرژانتینی در دیدار امشب دو تیم لیل و استون ویلا نمود بیشتری پیدا کند!

۱۰۰۹