۱۰ نکته از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان

۱۰ نکته از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان

پایگاه خبری فوتبالی- برد تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی جام ملت های فوتسال آسیا نکاتی را به همراه داشت که زیبایی‌های دوچندانی در خود دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال پس از پیروزی ۳-۱ مقابل حریف قابل احترام خود افغانستان، به بازی‌های بعد می‌اندیشد.

آنچه در پی می‌آید ۱۰ نکته از اولین نبرد شاگردان وحید شمسایی در این جام است:

۱- سیامک داداشی مربی تیم ملی بازیکنان را قبل از سوت بازی با حرکات ترکیبی، ضربه زدن به سمت چارچوب و تحت فشار قرار دادن مهاجمان گرم کرد.

۲- احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال، ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و کاظم سلطان‌احمدی معاون سفیر این مسابقه را از جایگاه ویژه تماشا کردند. 

۳- سعید احمدعباسی بازیکن گلزن تیم ملی فوتسال که در تمرین روز گذشته از ناحیه دست دچار مصدومیت شده بود با تلاش پزشکان و دست بانداژ شده به این مسابقه رسید و  دو گل به ثمر رساند. 

۴- باقر محمدی با دریافت اولین کارت زرد، سالار آقاپور اولین پاس گل و مهدی کریمی با زدن اولین گل، اولین‌های ایران در ۲۰۲۴ تایلند شدند.

۵- در فاصله بین دو نیمه، سه گلر افغانستان برای گرم کردن وارد زمین شدند که با توجه به ضرورت معرفی ۱۴ بازیکن، این تعداد دروازه‌بان جالب توجه بود. 

۶- زبان مشترک بازیکنان و کادر فنی دو کشور باعث شده بود که گاهی به خاطر تشویق‌ها و دستورات تاکتیکی همه چیز شبیه یک مسابقه درون تیمی و باشگاهی به نظر برسد. 

۷- مهران غلامی زننده گل افغانستان متولد تهران است و فصل پیش در لیگ برتر برای سفیرگفتمان تهران بازی کرد. او با علی خلیلوند بازیکن تیم ملی ایران همبازی بود.

۸- مسلم اولادقباد که شماره ۸ ایران را به تن می‌کند در دقیقه پایانی به بازی گرفته شد تا برای مسابقات آینده کاملاً آماده شود.

۹- وحید شمسایی بعد از پیروزی به سمت نیمکت تیم افغانستان رفت و به سرمربی و کادر فنی حریف خسته نباشید گفت.

۱۰- محمدرضا سنگ‌سفیدی بازیکن باتجربه و خوش‌تکنیک تیم بین همبازیانش به «آقا سنگی» معروف است، همین نام کوتاه شده را به صورت M.sangi برای پشت پیراهنش انتخاب کرده است.

7474