آث میلان به دنبال جذب هافبک اسپانیایی رئال مادرید

آث میلان به دنبال جذب هافبک اسپانیایی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه میلان در تابستان در راستای تقویت خط هافبک خود در نظر دارد دنی سبایوس هافبک اسپانیایی و نیمکت نشین رئال مادرید را جذب کند.

به گزارش فوتبالی، در چند روز گذشته گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که میلان دوباره علاقه خود را برای جذب دنی سبایوس که ممکن است در یک قرارداد ارزان قیمت از رئال مادرید در دسترس باشد، افزایش داده است.

روز گذشته ادعا شد که دنی سبایوس توسط رئال مادرید به مبلغ ۸ میلیون یورو برای فروش گذاشته شده است زیرا آنها به دنبال حذف هافبکی هستند که در ۱۴ بازی این فصل لالیگا فقط ۲۲۸ دقیقه بازی کرده است.

با این حال کالچو مرکاتو گزارش داد که طبق اطلاعاتی که آنها جمع آوری کرده‌اند، میلان با وجود ادعاهای خلاف این موضوع، علاقه‌ای به این بازیکن اسپانیایی ندارد.

اما رلوو ساعاتی قبل گزارش داد که میلان که به جذب دنی سبایوس علاقه‌مند است و آنها می‌توانند برای جذب این بازیکن از این فرصت استفاده کند.

جفری مونکادا، زلاتان ابراهیموویچ و آنتونیو دواتاویو کسانی هستند که هدایت نقل و انتقالات تابستانی میلان را بر عهده خواهند داشت، آنها ایده‌های روشنی دارند و قصد خرید یک مدافع میانی، یک دفاع چپ، یک هافبک مرکزی و یک مهاجم را در تابستان برای روسونری دارند.

خرید دنی سبایوس برای میلان می‌تواند گزینه جانشین خوبی در نقش هافبک مرکزی برای روبن لوفتوس چیک باشد که این روزها عملکرد خوبی برای روسونری داشته است.

۱۴۲۸