عکس؛ 11 بازیکن رئال مادرید در محوطه جریمه خودی مقابل منچسترسیتی

عکس؛ 11 بازیکن رئال مادرید در محوطه جریمه خودی مقابل منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید شب گذشته مقابل منچسترسیتی تمامی مسیر ها را بسته بود و اجازه موقعیت سازی را به شاگردان پپ گواردیولا نمی داد.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد در ضربات پنالتی پایان بازی سیتیزن ها را با نتیجه چهار بر سه شکست بدهد و راهی مرحله بعدی شود. بازی در مجموع 120 دقیقه با تساوی یک بر یک تمام شده بود.

روی یک صحنه در این دیدار تمامی یازده بازیکن رئال مادرید در محوطه جریمه خودشان جمع شده بودند. آنچلوتی پس از پایان بازی تیمش مقابل منچستر سیتی گفت که تنها راه شکست دادن منچستر سیتی همین بوده است.

در حقیقت کارلو آنچلوتی یک ساختار دفاعی مستحکم را مقابل شاگردان گواردیولا قرار داد و تمام فضا ها را بست. همین قضیه موجب شد تا سیتیزن ها نتوانند کار رئال را تمام کنند و فقط روی یک اشتباه از سوی رودیگر توسط کوین دی بروین به گل رسیدند.

در این صحنه می بینیم که تمامی بازیکنان رئال مادرید در محوطه جریمه خودی هستند و هشت بازیکن منچستر سیتی در حال فشار آوردن و در حالت حمله قرار دارند.

1470