عکس دسته جمعی توخل و بازیکنان بایرن مونیخ پس از حذف آرسنال

عکس دسته جمعی توخل و بازیکنان بایرن مونیخ پس از حذف آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ و آرسنال در ورزشگاه آلیانس آرنا به مصاف هم رفتند و در نهایت بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه یک بر صفر آرسنال را شکست بدهد و راهی دور بعدی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، توماس توخل در این فصل عملکرد جالبی در بوندسلیگا با بایرن مونیخ نداشته است و باواریایی ها پس از یازده سال قهرمانی پیاپی در رقابت های لیگ آلمان، در این فصل دیگر قهرمان نشدند و بایرلورکوزن با هدایت ژابی آلونسو قهرمان شد.

بایرن مونیخ تمرکزش را حالا روی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گذاشته است. توماس توخل در فصل 2020/21 توانست چلسی را قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کند و حالا می خواهد با بایرن مونیخ بار دیگر به قهرمانی در این تورنمنت برسد.

پس از این که شب گذشته بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه یک بر صفر آرسنال را شکست بدهد و در مجموع دو بازی با نتیجه سه بر دو راهی مرحله بعدی شود، توماس توخل به همراه شاگردانش در رختکن عکس دسته جمعی یادگاری گرفتند و به این ترتیب صعود به مرحله بعدی رقابت ها را جشن گرفتند. بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی با رئال مادرید روبرو خواهد شد.

1470