گل‌گهر و رویایی که تعبیر نمی‌شود؛ مارینوس هم نتوانست؟

گل‌گهر و رویایی که تعبیر نمی‌شود؛ مارینوس هم نتوانست؟

پایگاه خبری فوتبالی - گل‌گهر باز هم فاصله دوری از هدف چندین ساله خود قرار دارد؛ کسب سهمیه آسیایی.

به گزارش فوتبالی، گل‌گهر سیرجان طی فصول اخیر با سرمایه‌گذاری و جذب بازیکنان خوب فوتبال ایران سعی کرده تا به اولین هدف خود یعنی کسب سهمیه آسیایی برسد و حتی سرمربی تیم ملی هم پیش از قبول پذیرش یوزها، چند فصلی در سیرجان سرمربیگری می‌کرد اما این هدف و رویا چندین سال است که تعبیر نشده است.

تیم سرمه‌ای‌پوش سیرجانی این فصل هم در نقل و انتقالات شرایط بدی نداشت و علاوه بر جذب بازیکنان موثر ایرانی و خرید چند بازیکن خارجی، مارینوس اوزونیدیس یونانی را هم به عنوان سرمربی انتخاب کرد تا با سرمربی خارجی به دنبال هدف و رویای بزرگ خود یعنی کسب سهمیه آسیایی باشد.

با این حال عملکرد اوزونیدیس هم چیزی نبوده که گل‌گهر را به سرمنزل مقصود برساند و این تیم با حضور در رده ششم و فاصله پنج امتیازی تا تیم پنجم جدول کار بسیار سختی برای رسیدن به این مهم در فصل جاری دارد.

هشت پیروزی، نه مساوی و شش شکست حاصل کار مرد یونانی در گل‌گهر بوده و این سرمربی حتی نتوانسته تیمش را در مقاطعی از فصل در جمع تیم‌های برتر جای دهد. مارینوس در تقابل با تیم‌های مدعی هم فقط یک پیروزی مقابل سپاهان به دست آورده تا امتیازات رو در رو را هم از دست بدهد و باید دید در این هفت هفته باقی مانده خواهد توانست شرایط را برای خود به یکباره تغییر دهد و شغل خود برای فصل بعد را حفظ کند یا نه.

1997