پیش‌بازی نساجی - تراکتور؛ رونمایی از تراکتور بدون خمز

پیش‌بازی نساجی - تراکتور؛ رونمایی از تراکتور بدون خمز

پایگاه خبری فوتبالی - تراکتور پس از چیزی نزدیک به یک سال و نیم باید بدون پاکو خمز بازی خود را برگزار کند.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، نساجی مازندران در قائمشهر میزبان تراکتور است. دیداری که در بازی رفت و در تبریز با برتری سه بر صفر تی‌تی‌ها به پایان رسید.

نساجی در بحرانی‌ترین روزهای خود پس از صعود به لیگ برتر قرار دارد و با حضور در قعر جدول رده‌بندی، بیش از هر زمانی استرس سقوط به لیگ یک را حس می‌کند. تیمی که در دو بازی سال جدید خود به یک تساوی رسیده و نکته منفی برای این تیم این است که حتی یک گل هم در سه دیدار اخیر خود نتوانسته وارد دروازه حریفان کند و این در شرایطی است که تیم مازنی نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز و برد دارد.

در سمت مقابل تراکتور هم روزهای خوشی را سپری نمی‌کند و این تیم با شروع سال جدید از سه بازی خود که همگی در تبریز بوده، فقط دو امتیاز گرفته و در نهایت باخت پر گل این تیم در خانه خودی مقابل ذوب‌آهن موجب جدایی پاکو خمز هم شد تا تی‌تی‌ها پس از چیزی حدود یک سال و نیم بدون حضور مرد اسپانیایی مسابقه خود را برگزار کنند.

تراکتور این بازی خارج از خانه را باید با کادرفنی موقت و سکانداری محمد نصرتی پیش ببرد و مهم‌ترین غایب آن‌ها هم عارف آقاسی است که باتوجه به چهارکارته بودن محروم است و محمد آقاجانپور و سید محمد حسینی هم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود. البته نساجی هم غایبین پرشماری دارد و پنج بازیکن مهم این تیم یعنی محمدرضا آزادی، وحید محمدزاده، صابر حردانی، محمود قائدرحمتی و سید احسان حسینی را همراه خود نخواهد داشت.

دو تیم در تاریخ لیگ برتر ۱۱ مرتبه مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند که حاصل کار ۵ برد برای تی‌تی‌ها و ۲ پیروزی برای نساجی بوده اما آخرین بردی که تیم قائمشهری به دست آورده، در استادیوم شهید وطنی بوده و باید دید شاگردان الهامی دوباره موفق به چنین کاری خواهند شد یا نه. همچنین نکته بازی‌های دو تیم این است که نبرد این دو تیم محبوب همواره گل داشته و به نتیجه صفر بر صفر نینجامیده است.

همچنین این دیدار از حیث رویارویی تراکتوری‌های پرشمار نساجی با تی‌تی‌ها هم جالب توجه است که شاید شاخص‌ترین نفرات محمد عباس‌زاده و سعید آقایی باشند؛ دو بازیکنی که شرایط متفاوتی را در تبریز سپری کردند و از انگیزه بالایی در مواجهه با تیم سابق خود برخوردار خواهند بود.

نتیجه هفته گذشته: نساجی در اصفهان مقابل سپاهان به تساوی بدون گل رسید و تراکتور در تبریز با نتیجه ۴ بر ۱ شکست سنگینی مقابل ذوب‌آهن تجربه کرد.

وضعیت در جدول: نساجی با ۱۶ امتیاز تیم قعرنشین جدول رده بندی است و تراکتور با ۴۰ امتیاز چهارم است.

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران

 نساجی - تراکتور

جمعه ۳۱ فروردین ساعت ۱۶:۳۰

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

تیم داوری: علی صفایی، محمدعلی پورمتقی، صالح عرب آبادی و علی بای

1997