آخرین وضعیت ترکیب چلسی پیش از بازی مقابل منچسترسیتی

آخرین وضعیت ترکیب چلسی پیش از بازی مقابل منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- پس از پیروزی شش بر صفر در بازی دوشنبه شب مقابل اورتون، مائوریسیو پوچتینو ممکن است وسوسه شود که تیمش را بدون تغییر برای رویارویی با منچسترسیتی در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به زمین بفرستد.

به گزارش فوتبالی، چلسی برای دومین بار در این فصل به ورزشگاه ومبلی خواهد رفت و در نیمه نهایی جام حذفی مقابل منچسترسیتی قرار خواهد گرفت. آبی‌ها پس از باخت به لیورپول در فینال جام کارابائو در ماه فوریه با ضربه سر ویرجیل فن دایک، کاپیتان سرخ‌ها در وقت اضافه، امیدوارند این بار در ورزشگاه ملی انگلیس شانس بهتری داشته باشند.

با توجه به عملکرد درخشان چلسی در آخرین بازی خود مقابل اورتون، احتمال بسیار زیاد پوچتینو تیمش را بدون تغییر به مصاف شاگردان پپ گواردیولا خواهد فرستاد. نکته جالب توجه در ترکیب چلسی بازگشت انزو فرناندز و اکسل دیساسی از بند مصدومیت است و حتی ممکن است یکی از این دو در ترکیب اصلی آبی‌ها در بازی روز شنبه قرار گیرند.

جورجه پتروویچ در حال حاضر پس از پیشی گرفتن از رابرت سانچز، سنگربان بی چون و چرای آبی‌ها است. این دروازه‌بان صرب توانست در روز دوشنبه پس از دو ماه برای چلسی یک کلین شیت ثبت کند. در این دوره دو ماهه تیم چلسی در ۱۳ بازی متوالی حداقل یک گل خورده بود.

زوج خط دفاعی آبی‌ها را به احتمال فراوان تیاگوسیلوا باتجربه در کنار تروو چالوبا تشکیل خواهند داد. این در صورتی است که در آخرین تقابل این دو تیم زوج خط دفاعی چلسی را لوی کولیل و اکسل دیساسی تشکیل می‌دادند که عملکرد بسیار خوبی مقابل مهاجمین سیتی داشتند اما در حال حاضر بدلیل مصدومیت آمادگی حضور در ترکیب را ندارند. با اینکه دیساسی به تمرینات تیم برگشته اما انتظار نمی‌رود که از ابتدا به میدان برود.

مالو گوستو مدافع راست که عملکرد خوبی در این فصل داشته به همراه مارک کوکوریا در سمت راست خط دفاعی به میدان خواهند رفت. احتمال حضور بن چیلول در اواسط بازی و همچنین آلفی گیلکریست در این دو پست وجود دارد.

در خط هافبک مویزس کایسدو و کانر گلگر در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت و جلوی آنها کول پالمر ستاره‌ی جوان چلسی بازی خواهد کرد. پالمر که آقای گل لیگ برتر با ۲۹ گل به طور مشترک با ارلینگ هالند است، فرم بسیار خوبی دارد و باید دید پپ گواردیولا برای مهار شاگرد سابق خود چه تدابیری را می‌اندیشد.

در خط حمله احتمال حضور نونی مادوئکه در پست وینگر راست و نیکولاس جکسون در نوک خط حمله بسیار زیاد است. اما در پست وینگر چپ امکان زیادی وجود داد که پوچتینو رحیم استرلینگ را به جای میخایلو مودریک که در آخرین بازی مقابل اورتون به میدان رفت به زمین بفرستد. استرلینگ در این فصل هم در بازی رفت و برگشت مقابل منچسترسیتی تیم سابق خود توانسته گلزنی کند و عملکرد خوبی از خودش به نمایش بگذارد.

دو تیم چلسی و منچسترسیتی روز شنبه ساعت ۱۹:۴۵ در مرحله‌ی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس در استادیوم ومبلی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

۱۴۲۸