گواردیولا و ناکام ماندن در انجام کاری که زیدان آن را انجام داد

گواردیولا و ناکام ماندن در انجام کاری که زیدان آن را انجام داد

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش فوتبالی ، تیم گواردیولا فصل گذشته قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شده بود. منچسترسیتی به دنبال این بود که در این فصل از رقابت ها هم قهرمان چمپیونزلیگ شود و به این ترتیب از عنوان قهرمانی خود دفاع کند اما موفق نشد و مقابل رئال مادرید شکست خورد.

تنها تیمی که در فرمت فعلی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا توانسته است از عنوان قهرمانی خود دفاع کند، رئال مادرید با هدایت زین الدین زیدان است. تیم زیدان در سال های 2016، 2017 و 2018 سه بار پشت سر هم قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد.

گواردیولا خیلی دوست داشت که رکورد زیدان را تکرار کند و به قهرمانی های پشت سر هم در لیگ قهرمانان اروپا برسد اما نشد. شب گذشته رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و در نهایت پس از تساوی یک بر یک در پایان 120 دقیقه، رئال مادرید در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر سه برنده شد و راهی مرحله بعدی شد.

1470