سپاهان و هوادار در متن بازی های پر گل لیگ بیست و سوم

سپاهان و هوادار در متن بازی های پر گل لیگ بیست و سوم

پایگاه خبری فوتبالی- تا به این جای رقابت ها در لیگ بیست و سوم، 14 مسابقه با داشتن 5 گل یا بیشتر در مجموع گل های دو تیم، عنوان پر گل ترین مسابقات لیگ تا پایان هفته بیست و سوم را یدک می کشند و مسابقاتی که هوادار و سپاهان سهم بیشتری نسبت به سایر تیم ها از حضور در آن ها دارند. 

به گزارش فوتبالی، در 11 هفته شاهد مسابقات پر گل بودیم. هفته ششم، تراکتور 2 بر 3 از شمس آذر شکست خورد و استقلال 3 بر 2 بر هوادار غلبه کرد. در هفته هفتم سپاهان توانست 4 بر یک صنعت نفت را از پیشرو  بردارد. گل گهر و هوادار در هفته هشتم به مساوی سه بر سه رسیدند.

ملوان 3 بر دو سپاهان را در اصفهان در هفته نهم شکست داد. هفته دوازدهم، سپاهان 4 بر یک مس رفنسجان را شکست داد و در هفته سیزدهم، هوادار را با پنج گل در هم کوبید. همچنین در همین هفته، ملوان 4 بر یک از سد مس رفسنجان گذشت. استقلال خوزستان هم در هفته هفدهم 3 بر دو در مصاف با آلومینیوم اراک به پیروزی دست یافت. هفته نوزدهم هم دو مسابقه پر گل داشت؛ پرسپولیس 4 بر دو فولاد را در آزادی شکست داد و سپاهان 2 بر سه از پیکان باخت. در هفته بیستم تراکتور توانست با 4 گل زده و 2 گل خورده، هوادار را بدرقه کند. فولاد و هوادار در هفته بیست و دوم، سه بر سه مساوی کردند و در نهایت نیز ذوب آهن در هفته گذشته 4 بر یک از سد تراکتور در تبریز گذشت.

بر همین اساس، سپاهان و هوادار، هر کدام با حضور در 5 مسابقه از 14 مسابقه پر گل، در متن دیدار های پر گل لیگ برتر حضور داشته اند که البته سپاهان سه مسابقه از این 5 مسابقه را برده و برترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و هوادار در هیچ کدام از این مسابقات برنده نبوده و در مجموع با 32 گل خورده، سومین خط دفاع بد لیگ برتر را  داراست.

 7899