چشم امید طرفداران تراکتور به این بازیکن؛ رحمان، گل بزن

چشم امید طرفداران تراکتور به این بازیکن؛ رحمان، گل بزن

پایگاه خبری فوتبالی- رحمان جعفری که آخرین گل خود را در بازی آخر سال ۱۴۰۲ مقابل تیم سابقش یعنی شمس‌آذر وارد دروازه حریف کرد در فصل جدید گلی نزده و تیمش هم برنده نشده است.

به گزارش فوتبالی، تراکتور و سپاهان که دیگر تقریبا از قهرمان شدن ناامید شده‌اند حالا به جای دوئل با سرخابی‌های تهران باید با همدیگر برای رسیدن و نگه‌داشتن رتبه سوم تلاش کنند. 

در این مسیر، تراکتور که سرمربی خود را از دست داده شاید کار سخت‌تری داشته باشد. بعد از برد سپاهان در دربی اصفهان حالا تراکتور باید حتما نساجی را شکست دهد تا خیلی از این رقابت عقب نیفتد. 

مروری به بازی‌های تراکتور نشان می‌دهد که بعد از جدایی خمز، چشم امید همه شاید به رحمان جعفری باشد! بازیکنی که در این چند هفته هر وقت گل زده تراکتور برنده از میدان خارج شده و هر وقت گل نزده تیمش برنده نشده است. رحمان جعفری را یکی از بهترین خریدهای نیم‌فصل می‌توان دانست که به تبریز رفت.

 ستاره شمس‌آذر که خیلی زود توجه تیم‌های لیگ برتری را به خود جلب کرد و تراکتور توانست گوی سبقت را از بقیه برباید. جعفری با وجود این که از نیم‌فصل دوم پیراهن تراکتور را برتن کرده اما تاثیرگذارترین و امتیازآورترین بازیکن این تیم بوده است. در هشت بازی اخیر تراکتور این تیم در 3 بازی برنده از میدان خارج شده و در هر 3 بازی رحمان جعفری گل زده است.

 در 5 بازی دیگر که جعفری گلی نزده آنها یا مساوی کرده و یا باخته‌اند. جالب است که جعفری در 8 بازی آخر خود در شمس‌آذر هم همین تاثیر را داشته است. 

شمس آذر در 8 بازی پایانی نیم‌فصل اول آمار بسیار خوبی ثبت کرد و در 7 بازی با امتیاز از زمین خارج شد و در این 7 بازی، در 5 بازی رحمان جعفری یا گل زد و یا پاس گل داد، یک بازی با نتیجه صفر- صفر به پایان رسید و او فقط در یک بازی هیچ تاثیری در تک امتیاز تیمش نداشت. 

به این ترتیب او یکی از مهم‌ترین بازیکنان تراکتور و همچنین لیگ است. براساس آمار هواداران تبریزی امیدوارند جعفری در این بازی هم گل بزند و تیمشان در غیبا خمز برنده از میدان خارج شود و آنها حداقل بتوانند بعد از سرخابی‌ها عنوان سوم و بهترین تیم شهرستانی را از آن خود کنند.

4326