هشدار به پرسپولیس؛ گول آمار را نخورید!

هشدار به پرسپولیس؛ گول آمار را نخورید!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیسی‌ها باید حسابی حواسشان باشد که در آبادان و مقابل تیم عجیب صنعت نفت غافلگیر نشوند.

به گزارش فوتبالی، روی کاغذ، صنعت نفت آبادان حریف دردسرسازی برای پرسپولیس نیست. حتی با وجود تغییر و تحولاتی که در این تیم اتفاق افتاده و حضور فراز کمالوند هم به نظر می‌رسد که تغییر زیادی حداقل فعلا به وجود نیامده است. ضمن این که کارنامه فراز کمالوند مقابل پرسپولیس هم ایجاد خطری نمی‌کند.

 با این حال صنعت نفت در این فصل نشان داده حتی در دیدارهایی که اصلا ایجاد خطر نکرده هم توانسته خطرناک شود!

 صنعت نفت تا این‌جای فصل فقط 3 برد داشته و جالب است که دراین 3 برد نسبت به حریف بسیار ضعیف‌تر ظاهر شده است اما در نهایت توانسته با 3 امتیاز از زمین بیرون بیاید.

اولین برد این تیم مقابل همشهری‌اش فولاد بود. تیمی در سطح و اندازه خودش که در این بازی 23 شوت زد و 10 شوت در چارچوب داشت که همه این آمار 3 برابر آبادانی‌ها بود اما در نهایت این برزیل جنوب بود که در کمال تعجب با 2 گل جلو افتاد و تک گل عباس‌زاده هم نتوانست فولاد را از باخت نجات بدهد. دومین برد صنعت‌نفت، در مسابقه‌ای رقم خورد که فقط 24 درصد مالکیت توپ داشت. مس رفسنجان 20 شوت زد و دریغ از یک گل و یک امتیاز اما صنعت نفت 8 شوت و 2 گل و 3 امتیاز. سومین برد صنعت‌نفت هم شگفتی بزرگتری مقابل سپاهان بود. آنها هم مثل دو حریف دیگر آبادانی‌ها، بالای 20 بار با شوت به دروازه شانس خود را برای زدن گل امتحان کردند  و با بالای 70 درصد مالکیت، صنعت نفت را تحت فشار قرار دادند اما کمالوند در اولین بازی‌اش با همان قاعده قبلی صنعت نفت برنده از میدان بیرون آمد. 

این آمار می‌تواند زنگ خطری برای پرسپولیس باشد که حتی اگر دروازه صنعت نفت را به توپ ببندد اگر نتواند به گل برسد احتمال دارد که با آمار شوت و مالکیت عجیب و غریب در نهایت بدون امتیاز از زمین خارج شود.

4326