مدیران باشگاه رم به دنبال تمدید قرارداد دروسی

مدیران باشگاه رم به دنبال تمدید قرارداد دروسی

پایگاه خبری فوتبالی- مالکین باشگاه رم از عملکرد دانیله دروسی کاملا راضی هستند و تصمیم به ادامه همکاری با وی دارند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه توتو اسپورت خانواده فریدکینز مالک باشگاه آاس رم ایتالیا تصمیم به تمدید قرارداد دانیله دروسی سرمربی جوان و موفق خود گرفته است. دروسی پس از امضای اولیه قرارداد کوتاه مدت که تا ماه ژوئن اعتبار دارد جایگزین ژوزه مورینیو مربی پیشین جالوروسی شد و حالا قرار است در روزهای آینده قرارداد جدیدی بلند مدت امضا کند.

طبق اعلام این روزنامه پس از جلسه ای که بعدازظهر روز چهارشنبه با دانیله دروسی برگزار شد، فریدکینز مالک باشگاه اعلام کرد که این مربی جوان در پایان این فصل قرارداد جدیدی امضا می کند و برای فصل آینده به مربیگری رم ادامه خواهد داد.

این مربی جوان در مورد آینده خود پیش از بازی با میلان در لیگ اروپا گفت: "هر مسابقه برای من یک دوراهی است. این بازی هم بخشی از سفری است که من را امیدوار می کند. در ۱۰۰ روز حضورم در تیم رم روزهای زیادی بود که من از اینکه سرمربی جالوروسی بودم احساس غرور می کردم."

کاپیتان محبوب و پیشین رم که در نزد هوادارن این باشگاه در دوران بازیگری به گلادیاتور معروف بود حالا در دوران مربیگری هم به یک شخصیت دوست داشتنی در استادیوم المپیکو رم تبدیل شده و به نظر آینده درخشانی خواهد داشت.

۱۰۰۹