گزارش ویژه/ 10 گل برتر رویارویی‌های صنعت نفت و پرسپولیس (ویدیو)

گزارش ویژه/ 10 گل برتر رویارویی‌های صنعت نفت و پرسپولیس (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس این هفته راهی آبادان می‌شود تا برابر صنعت نفت قرار بگیرد. یک دیدار بسیار مهم هم برای بالای جدول و هم برای پایین آن. 

به گزارش فوتبالی، در تاریخ رویارویی‌های دو تیم، 44 گل رد و بدل شده که «فوتبالی» این 10 تا را به عنوان بهترین و زیباترین انتخاب کرده است.

1/ مارسلو ده‌سوزا: 25 مرداد 1386 

  مدافع برزیلی خوش‌نقش صنعت نفت، پاس با سر روح‌الله عرب را کنترل کرد و با یک دریبل محشر، دروازه‌بان پرسپولیس را کنار زد و با ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کرد. 

2/ فرزاد آشوبی: 25 مرداد 1386

  اولین بازیِ پرسپولیس با هدایت افشین قطبی در آبادان. پاس کات‌بک حسین بادامکی با شوت مهلک آشوبی از روی خط محوطه جریمه اجازه هیچ واکنشی به دروازه‌بان صنعت نفت نداد.

3/ علیرضا نیکبخت: 25 مرداد 1386

  اولین بازی و اولین گل برای علیرضا نیکبخت در پیراهن پرسپولیس. پس از حدود 20 متر جلو رفتن با توپ، او با یک ضربه چیپ از زاویه تقریبا بسته دروازه حسن هوری را باز کرد.

4/ گل اول فونیکه سی: 5 بهمن 1390

  ضربه آزاد دیدنی فونیکه سی در دقیقه 6 و از فاصله 20 متری، روی زمین بود و به گوشه دروازه پرسپولیس رفت و تبدیل به گل اول بازی شد.

5/ گل دوم فونیکه سی: 5 بهمن 1390

  بازهم فونیکه سی، بازهم ضربه ایستگاهی و بازهم گل. این بار او از کناره سمت چپ زمین پشت توپ استاد و به زیبایی هر چه تمام‌تر آن را به تور رساند.

گلهای برتر بازیهای پرسپولیس و صنعت نفت

6/ روح‌الله عرب: 5 دی 1391

  صنعت نفت بعد از خوردن 2 گل در همان 10 دقیقه اول توانسته بود یکی از آنها را جبران کند. دقیقه 85، ارسال از راست با ضربه سر شیرجه‌ای دیدنی روح‌الله عرب بازی را مساوی کرد.

7/ علی علیپور: 20 آذر 1396

  پاس عمقی بشار رسن حوالی دقیقه 85 درون محوطه جریمه به علیپور رسید. او هم بدون مکث و با یک ضربه دقیق، توپ را به زیر طاق دروازه صنعت نفت کوبید و گل دومش را زد.

8/ احمد نوراللهی: 12 بهمن 1398

  پرسپولیس در دقیقه 32 صاحب یک ضربه آزاد می‌شود. 4 بازیکن قرمزپوش پشت توپ می‌ایستند ولی ضربه را نوراللهی با ظرافتی خاص به گوشه راست دروازه می‌فرستد.

9/ فردین یوسفی: 19 بهمن 1401

  ارسال از راست بازیکنان صنعت نفت بین دو مدافع پرسپولیس فرود می‌آید ولی قبل از اینکه آنها کاری بکنند، فردین یوسفی خودش را می‌رساند و با یک ضربه سر محکم دروازه را باز می‌کند.

10/ محمد عمری: 11 آبان 1402

  اشتباه ریکانی، توپ را پشت محوطه جریمه به عمری می‌رساند. او کمی به سمت راست حرکت می‌کند ولی ضربه‌اش را به سمت چپ می‌زند و توپ به زیبایی تبدیل به گل مساوی می‌شود.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی