هافبک باتجربه لیورپول به دنبال تیم جدید می‌گردد

هافبک باتجربه لیورپول به دنبال تیم جدید می‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی- تیاگو آلکانترا در این فصل فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورد و پیش‌بینی می‌شود در پایان فصل از جمع قرمزهای مرسی ساید جدا شود.

به گزارش فوتبالی، مدیران لیورپول در تابستان 2023 به بازسازی خط هافبک تیم خود پرداختند. آن‌ها پس از جدایی بازیکنانی مثل جردن هندرسون، فابینیو و جیمز میلنر به سراغ گزینه‌هایی جوان و باکیفیت برای جانشینی هافبک‌های باتجربه سابق خود رفتند. جذب ستاره‌هایی همچون الکسیس مک‌آلیستر، دومنیک سوبوسلای و رایان گراونبرخ، جان تازه‌ای به کمربند خط میانی لیورپولی‌ها بخشید.

اما یکی از بازیکنانی که در فرایند بازسازی خط هافبک در تیم ماندگار شد و کارش به جدایی نرسید، تیاگو آلکانترا بود. هافبک اسپانیایی لیورپول در این تیم‌ مصدومیت‌های پی‌درپی و زیادی را تجربه کرد که باعث شد هرگز نتواند آن کیفیتی که در بایرن مونیخ از خود به نمایش گذاشته بود را به نمایش بگذارد.

قرارداد او با لیورپول به پایان نزدیک می‌شود و بعید است طرفین تمایلی به تمدید قرارداد پس از اتمام آن داشته باشند. گفته می‌شود تیاگو در پایان فصل از لیورپول جدا می‌شود، اما هنوز صحبتی مبنی بر تیم بعدی او مطرح نشده است.

به نقل از نشریه فوتبال اینسایدر، تیاگو آلکانترا به مدیربرنامه‌های خود ماموریت داده تا تیم جدیدی برای او پیدا کند. بعید است که این بازیکن بتواند برای فصل آینده هم در تیم‌های درجه یک اروپایی بازی کند.

شاید بازگشت به لالیگا و انتقال به یکی از تیم‌های درجه دو لیگ اسپانیا بتواند ایده خوبی برای او باشد، تجربه‌ای که ایسکو آن را آزمود و توانست در رئال بتیس احیا شود.

1428