عکس؛ حرکتی که خونسردی شگفت‌انگیز بازیکن رئال مادرید را اثبات می‌کند

عکس؛ حرکتی که خونسردی شگفت‌انگیز بازیکن رئال مادرید را اثبات می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - لوکاس وازکز بازیکن گالیشیایی رئال مادرید برای یک بار دیگر در یک بازی حساس پشت ضربات پنالتی قرار گرفت و همچون دفعه قبلی با خونسردی شگفت انگیزش همه را متعجب کرد. 

به گزارش فوتبالی، هواداران رئال مادرید هرگز ضربات پنالتی فینال لیگ قهرمانان اروپای 2016 را از یاد نمی برند. در آن زمان، رئال مادرید شمار زیادی از ستارگان فوتبال دنیا را در ترکیبش داشت اما با وجود آن همه ستاره، لوکاس وازکز که در آن فصل بازیکنی کم تجربه و کمتر شناخته شده بود، پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و ضربه خود را به گل تبدیل کرد. لوکاس پیش از ان که ضربه را بزند، توپ را روی انگشت خود چرخاند تا هم روحیه دروازه بان حریف را تخریب کند و هم به خودش و هم تیمی هایش روحیه بدهد تا نشان بدهد که چقدر خونسرد است.

پس از هشت سال، لوکاس این بار در بازی رئال مادرید و منچسترسیتی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت. لوکاس حالا یکی از بازیکنان باتجربه رئال مادرید به شمار می رود و در رده بندی کاپیتان های تیم، در رتبه پنجم قرار دارد.لوکاس این بار پیش از آن که به سوی دروازه ادرسون پنالتی بزند، تصمیم گرفت که با روپایی زدن به خودش روحیه بدهد و خونسردی خود را نشان بدهد. لوکاس این بار هم ضربه خود را به گل تبدیل کرد.

4125