عکس؛ دلداری دادن میلیتائو به مودریچ

عکس؛ دلداری دادن میلیتائو به مودریچ

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ به عنوان یار ذخیره در بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا وارد زمین شد.

به گزارش فوتبالی، مودریچ به جای کروس وارد زمین شد چرا  که بازیکن آلمانی به شدت خسته شده بود. شماره 10 رئال مادرید در جریان بازی به شدت پرتلاش بود و با وجود این که در آستانه 39 سالگی قرار دارد، پرانرژی و پرتلاش عمل کرد.

مودریچ به عنوان بازیکنی باتجربه که سالها در تیم های مختلف پنالتی زده، در بازی رئال و سیتی پشت اولین ضربه پنالتی قرار گرفت که فرصتش را از دست داد.

حالا تصویری در شبکه های اجتماعی وایرال شده که نشان می دهد که پس از این اتفاق، ادر میلیتائو به او دلداری می دهد. میلیتائو که از مصدومیتی هشت ماه برگشته و در دو بازی اخیرش برای رئال کلا پنج دقیقه بازی کرده بود، در وقت اضافه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی از روی نیمکت به جای کارواخال مصدوم وارد زمین شد. لبخوانی صحبت های میلیتائو نشان می دهد که او خطاب به مودریچ می گوید:" نگران نباش، هنوز خیلی مانده است."

زمان نشان داد که دلداری میلیتائو یک دلداری بی دلیل نبوده است چرا که سیتی بعد از آن دو پنالتی خراب کرد تا کسی اشتباه مودریچ یادش نیاید. در واقع اگر رئال در این بازی پیروز نمی شد، شاید مودریچ هرگز خودش را نمی بخشید اما ستاره کروات خوش شانس بود که لونین با دو مهار دو پنالتی، جان تازه ای به تیمش داد.

4125