هالند بار دیگر در چنگ رودیگر گرفتار شد

هالند بار دیگر در چنگ رودیگر گرفتار شد

پایگاه خبری فوتبالی - عملکرد ارلینگ هالند مقابل رئال مادرید اصلا خوب نبود و او بار دیگر مقابل مادریدی ها حرفی برای گفتن نداشت تا انتقاد ها از او بیشتر شود.

به گزارش فوتبالی ، ارلینگ هالند هفته گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید به طور کامل توسط رودیگر مهار شده بود. حالا در ورزشگاه اتحاد هم همین اتفاق رخ داد و ارلینگ هالند توسط رودیگر و سایر بازیکنان رئال مادرید مهار شد. هالند در بازی اخیر سیتیزن ها در لیگ برتر انگلیس مقابل لوتون گلزنی کرده بود. انتقاد ها از هالند از این سمت است که او مقابل تیم هایی مثل لوتون می تواند گلزنی کند و خوش بدرخشد اما در بازی های بزرگ مثل بازی مقابل رئال مادرید عملکرد خوبی ندارد و اوضاع برایش به خوبی پیش نمی رود.

هالند مقابل هیچ تیمی نشده که چهار بازی به میدان برود اما هیچ گلی نزد و هیچ پاس گلی ندهد. این اتفاق برای هالند مقابل رئال مادرید رخ داده است. او در چهار بازی مقابل مادریدی ها هیچ تاثیری روی گل های تیمش نداشته است.

ارلینگ هالند در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید در این فصل، فقط توانست یازده پاس کامل بدهد. این قضیه نشان می دهد که رودیگر حتی نمی گذاشته که توپ به ارلینگ هالند برسد.

1470