رکورد شکست ناپذیری رودری پس از ۶۶ بازی از بین رفت

رکورد شکست ناپذیری رودری پس از ۶۶ بازی از بین رفت

پایگاه خبری فوتبالی- رکورد نباختن رویایی مرد اسپانیایی خط میانی منچسترسیتی مقابل رئال مادرید شکست.

به گزارش فوتبالی، رودری ستاره تیم ملی اسپانیا و باشگاه منچسترسیتی بالاخره بعد از ۶۶ بازی بدون شکست تن به باخت داد. در حالی که آخرین شکست رودری همراه با باشگاه منچسترسیتی به روز ۵ فوریه ۲۰۲۳ مقابل تاتنهام با نتیجه ۰-۱ باز می گشت و پس از آن این هافبک اسپانیایی در ۶۶ بازی باخت را تجربه نکرده بود بالاخره مقابل رئال مادرید این آمار شکسته شد.

رودری که پیش از این و با رسیدن به آمار ۵۹ بازی شکست‌ ناپذیری متوالی در تمامی رقابت‌ ها موفق شده بود از رکورد ریکاردو کاروالیو مدافع پرتغالی سابق چلسی و رئال مادرید با ۵۸‌ بازی باخت عبور کند نتوانست به عدد ۶۷ برسد. به این ترتیب این بازیکن پس از ۴٢۴ روز و بیش از یکسال و چند ماه که همراه با منچسترسیتی شکستی نداشت از رسیدن به اعداد بیشتر بازماند.

یک نکته جالب در مورد این بازیکن این است که در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ مدیر برنامه های رودری این بازیکن را به بارسلونا پیشنهاد کرد. بارسلونا در آن زمان در حال ثبت قرارداد آرتور ملو بود که قرارداد او از قبل قطعی شده بود. بنابراین بارسا از رودری زمان خواست اما پس از چندین روز رودری دریافت که بارسلونا برای جذب او چندان مصمم نیست و بنابراین پیشنهاد بعدی خود از اتلتیکو مادرید را پذیرفت و سپس با درخشش در این تیم به جمع شاگردان پپ گواردیولا پیوست و اکنون یکی از بهترین ها جهان به شمار می رود.

۱۰۰۹