سوژه شدن پیش‌بینی بازیکن سابق بارسلونا که برعکس از آب درآمد!

سوژه شدن پیش‌بینی بازیکن سابق بارسلونا که برعکس از آب درآمد!

پایگاه خبری فوتبالی - آرتورو ویدال چند روز پیش درباره این که کدام تیم ها از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند، یک پیش بینی انجام داده بود اما این پیش بینی غلط از آب درآمد!

به گزارش فوتبالی ، ویدال پیش بینی کرده بود که تیم های بایرن مونیخ، منچسترسیتی، بارسلونا و اتلتیکو مادرید راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می شوند. حالا فقط یک تیم از این چهار تیم به نیمه نهایی صعود کرده است. در حقیقت حالا تیم های بایرن مونیخ، رئال مادرید، پاری سن ژرمن و بروسیا دورتموند در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند.

این پیش بینی غلط آرتورو ویدال حالا در شبکه های اجتماعی سوژه و وایرال شده است و کاربران شبکه های اجتماعی به این بازیکن سابق بارسلونا، بایرن مونیخ و یوونتوس کنایه می زنند. برخی ها معتقدند که این هم خودش یک هنر است که بتوانی تیم های صعود کننده به مرحله بعد را بر عکس حدس بزنی و پیش بینی هایت غلط از آب در بیایند!

ویدال پیش بینی کرده بود که بارسلونا و بایرن مونیخ به فینال می رسند و در نهایت بارسلونا قهرمان می شود. بارسا شب گذشته مقابل پی اس جی چهار گل خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

1470