روحیه بالایی که رئال مادرید با آن به مصاف بارسلونا می‌رود

روحیه بالایی که رئال مادرید با آن به مصاف بارسلونا می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید توانست در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی را حذف کند و راهی مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، حالا که خیال رئال مادرید از حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راحت شده است، شاگردان کارلو آنچلوتی باید به فکر بازی مقابل بارسلونا در رقابت های لالیگا باشند.

رئال مادرید یکشنبه پیش رو قرار است که در رقابت های لالیگا به مصاف بارسلونا برود. این بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود. البته رئال مادرید در رقابت های لالیگا با داشتن هشت امتیاز بیشتر از بارسلونا در صدر جدول ایستاده است و تا حدود زیادی خیالش از بابت صدرنشینی راحت است.

بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی خودش با نتیجه چهار بر یک تحقیر شد اما رئال مادرید در ورزشگاه اتحاد منچسترسیتی را شکست داد و راهی مرحله بعدی رقابت ها شد. همین مسئله موجب می شود تا رئال مادرید با روحیه بالایی به مصاف بارسلونا برود و از سوی دیگر تیم ژاوی روحیه پایینی داشته باشد.

ال کلاسیکو همواره برای هواداران رئال مادرید و بارسلونا مهم بوده است و باید دید که چه نتیجه ای در این ال کلاسیکو رقم خواهد خورد.

1470