برتری آماری عجیب تیم گواردیولا مقابل رئال مادرید که نتیجه‌ای نداشت

برتری آماری عجیب تیم گواردیولا مقابل رئال مادرید که نتیجه‌ای نداشت

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در شبی که سوار بر بازی بود، نتوانست رئال مادرید را شکست بدهد و در نهایت مادریدی ها موفق شدند راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شوند.

به گزارش فوتبالی ، در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد در ضربات پنالتی پایان بازی با نتیجه چهار بر سه منچستر سیتی را شکست بدهد و راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

در این بازی در 120 دقیقه منچسترسیتی برتری آماری قابل توجهی نسبت به رئال مادرید داشت. سیتیزن ها در این بازی 18 کرنر زدند در حالی که رئال مادرید تنها یک کرنر زد. منچسترسیتی 67 درصد مالکیت توپ داشت و رئال مادرید 33 درصد مالکیت توپ داشت.

سیتیزن ها 33 شوت زدند که 8 تای آن در چهارچوب بود و یکی از آن ها گل شد. رئال مادرید هشت شوت زد که سه تای آن در چهارچوب بود و یکی از آن ها به گل تبدیل شد.

تیم کارلو آنچلوتی به خوبی توانست مقابل تیم پپ گواردیولا مقاومت کند و در نهایت رئال مادرید مزد خوب دفاع کردن خود را گرفت و در ضربات پنالتی منچستر سیتی را شکست داد.

1470