عکس؛ دو مهار پنالتی لونین که رئال مادرید را به نیمه نهایی رساند

عکس؛ دو مهار پنالتی لونین که رئال مادرید را به نیمه نهایی رساند

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد با پیروزی مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی پایان بازی راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و باید دید که اوضاع برای مادریدی ها در ادامه این تورنمنت به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. بازی رفت سه بر سه مساوی شده بود و این بازی هم در پایان 120 دقیقه با تساوی یک بر یک تمام شد.

در ضربات پنالتی آندری لونین تبدیل به قهرمان رئال مادرید شد. این دروازه بان اوکراینی دو تا از پنالتی های منچستر سیتی را مهار کرد و همین مهار های او موجب شد تا رئال مادرید، منچستر سیتی را شکست بدهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

آندری لونین پنالتی برناردو سیلوا و همچنین پنالتی متئو کواچیچ را مهار کرد و به این ترتیب رئال مادرید توانست با نتیجه چهار بر سه منچستر سیتی را در ضربات پنالتی شکست بدهد و راهی دور بعدی شود.

در این فصل تیبو کورتوا به طور کامل به خاطر مصدومیت غایب بوده است و آندری لونین تبدیل به ستاره رئال مادرید درون دروازه این تیم شده است.

1470