پس از 120 دقیقه نفس‌گیر، رئال مادرید با ضربات پنالتی راهی نیمه نهایی شد

پس از 120 دقیقه نفس‌گیر، رئال مادرید با ضربات پنالتی راهی نیمه نهایی شد

پایگاه خبری فوتبالی - در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی یعنی ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و در نهایت رئال مادرید موفق شد با پیروزی در ضربات پنالتی پایان بازی راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی در دقیقه دوازدهم بود که رودریگو موفق شد برای رئال مادرید گلزنی کند و دروازه منچستر سیتی را باز کرد. پس از این گل رئال مادرید در لاک دفاعی فرو رفت. مشخص بود که تیم آنچلوتی می خواست که این گل را حفظ کند و در نهایت با این برتری راهی نیمه نهایی شود. مقاومت رئال مادرید داشت جواب می داد تا این که کوین دی بروینه در دقیقه 76 بازی موفق شد با ضربه ای دیدنی دروازه آندری لونین را باز کند و بازی را یک بر یک مساوی کند.

پس از این گل حملات سیتیزن ها ادامه پیدا کرد اما رئال مادرید به خوبی دروازه خود را بسته نگه داشت. این بازی مساوی تمام شد و به وقت های اضافه رفت. در وقت های اضافه هم تلاش های سیتیزن ها و اندک تلاش های رئال مادرید برای گلزنی بی فایده بود و بازی به ضربات پنالتی رفت. در نهایت در ضربات پنالتی رئال مادرید توانست به پیروزی برسد. سیتیزن ها دو پنالتی از پنج پنالتی خود را خراب کردند که لونین آن ها را گرفت و رئال مادرید فقط یک پنالتی خود را خراب کرد.

1470