امیدواری یورگن کلوپ به بازگشت لیورپول به لیگ اروپا در بازی برگشت مقابل آتالانتا

امیدواری یورگن کلوپ به بازگشت لیورپول به لیگ اروپا در بازی برگشت مقابل آتالانتا

پایگاه خبری فوتبالی- یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از بازی با آتالانتا ابراز امیدواری کرد تیمش نتیجه بازی رفت را جبران کند.

به گزارش فوتبالی، دو تیم آتالانتا و لیورپول امشب و از ساعت ۲۲:۳۰ در حالی بازی برگشت مرحله ۱/۴ نهایی را برگزار می کنند که شاگردان یورگن کلوپ در دیدار رفت و در عین ناباوری در زمین خود و ورزشگاه آنفیلد با نتیجه ۳-۰ شکست خوردند و حالا برای به تساوی کشاندن بازی باید حداقل سه گل به حریف در ایتالیا بزنند. یورگن کلوپ در کنفرانس قبل از بازی با آتالانتا در مورد بازی حساس تیم خود گفت: "ما به عنوان لیورپول پرافتخار اینجا هستیم تا تلاش کنیم و در بازی حساس خود پیروز شویم و ما به خاطر هوادارن خود باید این‌ کار را انجام دهیم. ما باید نسبت به بازی رفت که شکست تلخی را داشتیم عملکرد بهتری را نشان دهیم و برنده بازی باشیم. ابتدا باید بازی را مساوی کنیم و بعد ببینیم که چقدر زمان برای پیروزی باقی خواهد ماند."

کلوپ در مورد اینکه رویکرد تیم در بازی فردا متفاوت خواهد بود یا نه اضافه کرد: "رویکرد ما نسبت به کار تیمی خود تغییر نخواهد کرد و ما باید یک بازی مطابق استاندارد لیورپول انجام دهیم و این کاری است که معمولا انجام می‌دهیم. البته این را فراموش نکنیم که اگر آتالانتا به مرحله بعد صعود کند یعنی لیاقت این امر را داشته و اگر نه یعنی یک اتفاق خاص و ویژه برای تیم ما رخ داده است."


۱۰۰۹