صحبت‌های سرمربی آ اس رم پیش از بازی مقابل آث‌میلان

صحبت‌های سرمربی آ اس رم پیش از بازی مقابل آث‌میلان

پایگاه خبری فوتبالی- دنیله ده روسی در کنفرانس خبری پیش از بازی با میلان در دور برگشت مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ اروپا اذعان داشت تیمش را برای دفاع از تک گل زده در بازی رفت به زمین نمی‌فرستد.

به گزارش فوتبالی، تیم رم برای بازی سرنوشت‌ساز مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان آماده می‌شود، دنیله ده روسی سرمربی این تیم بر اهمیت این دیدار و عزم تیم برای پیشرفت تاکید کرد. جالوروسی در اوایل این هفته در جریان بازی خود مقابل اودینزه، زمانی که مدافع آنها اوان اندیکا پس از برخورد به زمین و درد در قفسه سینه خود از زمین بازی بیرون رفت و بازی نیمه تمام ماند، تحت تاثیر اتفاقات قرار گرفتند.

ده روسی در مورد وضعیت اندیکا گفت: او حالش خوب است و این مهم‌ترین چیز است. پس این حادثه، او بر اتحاد درون تیم در زمان‌های چالش‌برانگیز تاکید کرد و بر تصمیم بازیکنان برای اولویت دادن به سلامت و تندرستی بر ادامه مسابقه تاکید کرد.

سرمربی ایتالیایی در مورد میلان گفت: میلان در رتبه دوم سری‌ آ قرار دارد و آنها همیشه عملکرد خوبی دارند. آنها به این بازی به عنوان یک بازی مهم در فصل خود نگاه خواهند کرد، زیرا می‌دانند که باید برنده شوند. حفظ تمرکز و دست کم نگرفتن آنها برای ما بسیار مهم است.

ده روسی در مورد طولانی‌تر شدن حضور رم در اروپا و شرایط سرمربیگری در لیگ اروپا صحبت کرد. او اعتراف کرد: این اولین رقابت اروپایی من به عنوان سرمربی است و نمی‌خواهم به پایان برسد. صرف نظر از اینکه این ماجراجویی چقدر طول می‌کشد، ما باید هر لحظه را گرامی بداریم و برای موفقیت تلاش کنیم.

دو تیم رم و میلان پنج‌شنبه شب در استادیوم المپیکو شهر رم به مصاف یکدیگر می‌روند. بازی برگشت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر رم و با گلزنی جیانلوکا مانچینی به پایان رسید.

۱۴۲۸