از روسیه تا امارات؛ گلزنی و درخشش لژیونرها

از روسیه تا امارات؛ گلزنی و درخشش لژیونرها

پایگاه خبری فوتبالی- دو لژیونر فوتبال ایران روز خوبی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش فوتبالی، مسابقات فوتبال باشگاهی کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی امروز انجام شد که دو بازیکن ایرانی شاغل در خارج از کشور روز خوبی را پشت سر گذاشتند. در رقابتهای جام حذفی روسیه اورنبورگ میزبان تیم دینامو مسکو بود، اورنبورگ درحالی در این دیدار با نتیجه چهار بر دو شکست خورد که محمد قربانی را به طور کامل در اختیار داشت و یک گل هم به ثمر رساند. قربانی در دقیقه 68 توپی که مقابل دروازه‌بان دینامو مسکو فرود آمد را وارد دروازه کرد تا حساب کار دو بر یک شود، اما در ادامه دینامو دو گل دیگر به ثمر رساند و در دقیقه 2+90 اورنبورگ یکی از گل ها را جبران کرد تا بازی با نتیجه چهار بر دو به پایان برسد. 

در یکی دیگر از دیدار های امروز شباب الاهلی که در هفته نوزدهم لیگ امارات به مصاف النصر رفته بود با نتیجه سه بر دو مغلوب این تیم شد. سعید عزت اللهی برخلاف بازی قبل در این دیدار از ابتدا در ترکیب حضور داشت و با یک شوت زیبا از روی خط محوطه جریمه گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. در ادامه النصر دو گل و شباب الاهلی یک گب به ثمرس رساند تا یاران عزت اللهی در این دیدار خارج از خانه شکست بخورند.

علیرغم اینکه اورنبورگ و شباب الاهلی امروز موفق به کسب پیروزی نشدند، بازیکنان ایرانی این دو تیم عملکرد خوبی داشتند و گلزنی هم کردند، اما نتوانستند مانع از شکست تیمشان شوند.

2636