پیش بینی آرسن ونگر از تقابل بایرن مونیخ و آرسنال

پیش بینی آرسن ونگر از تقابل بایرن مونیخ و آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی فرانسوی و‌ موفق آرسنال در مورد دیدار برگشت آرسنال و بایرن مونیخ پیش بینی انجام داد.

به گزارش فوتبالی، آرسن ونگر مربی دوست داشتنی و موفق آرسنال که اکنون به عنوان یک کارشناس فوتبال و مدیر توسعه این رشته ورزشی فعالیت می کند در مورد تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال به گفتگو پرداخت. سرمربی پیشین آرسنال در این مورد گفت : "به نظر من شانس دو تیم برای صعود ۵۰-۵۰ است. بایرن مونیخ اخیراً در بوندس‌لیگا در خانه خود آسیب‌ پذیر بوده است و آنها در یک بازی بسیار مهم به دورتموند باختند و به همین خاطر بخت صد درصدی پیروزی برای آنها در بازی امشب را متصور نخواهم بود."

آرسن ونگر در ادامه گفتگوی خود افزود: "با این حال هنوز فکر می‌کنم که آرسنال ممکن است در مقابل بایرن مونیخ متزلزل ظاهر شود و علی رغم اینکه بایرن مونیخ قهرمانی بوندسلیگا را از دست داده با اطمینان نمی‌توان از پیروزی تیم انگلیسی صحبت کرد. بایرن مونیخ تیم بسیار باتجربه ای است و توماس توخل هم سابقه قهرمانی در این رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با چلسی را دارد و بنابراین باید به این تیم آلمانی شانس صعود در خانه را داد."

نتایج سه بازی آخر آرسنال و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا با مربیگری آرسن ونگر اصلا برای تیم انگلیسی جذاب نبوده و به شکل زیر با سه شکست همراه بوده است:

۱)  آرسنال 1-5 بایرن مونیخ
۲)  بایرن مونیخ 5-1 آرسنال
۳)  بایرن مونیخ 5-1 آرسنال

۱۰۰۹