العین کابوس الهلال شد؛ پایان شکست‌ناپذیری 8 ماهه آبی‌های ریاض

العین کابوس الهلال شد؛ پایان شکست‌ناپذیری 8 ماهه آبی‌های ریاض

پایگاه خبری فوتبالی- روند شکست‌ناپذیری شاگردان ژرژ ژسوس در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دست العین به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال الهلال عربستان که این فصل با عملکرد درخشان و روند شکست ناپذیری و بردهای متوالی همه‌ی نگاه را به خود جلب کرده و بر سر زبان ها افتاده، سر انجام پس از 250 روز شکست خورد. شاگردان ژسوس که در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب به مصاف تیم العین رفته بودند، در دقایق 6، 26، 38 و 56 دروازه‌ی خود را باز شده دیدند تا روند شکست ناپذیری و البته رکورد تاریخی 34 برد متوالی اینچنین پایان یابد.

آخرین شکست الهلال که از آن 8 ماه و 9 روز می گذرد، در تاریخ 21 مرداد 1402 و در جام باشگاه های عرب مقابل النصر رقم خورد، الهلال در آن دیدار با نتیجه دو بر یک شکست خورد و پس از آن هرگز طعم شکست را نچشیده بود تا دیدار امشب که مغلوب العین شد تا پس از 35 هفته و 5 روز مقابل یک تیم شکست خورده باشد. اما این تنها روندی نبود که العین موفق شد به او پایان دهد و آنها با این پیروزی به رکورد تاریخی الهلال هم پایان دادند. 

الهلال که با برتری دو گله مقابل الاتحاد در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به رکورد ۲۸ پیروزی متوالی رسید و همین باعث شد تا نام آبی پوشان ریاض در گینس ثبت شود، پس از دیدار با الاتحاد به روند پیروزی خود ادامه دادند و این رکورد را به 34 بازی متوالی ارتقا دادند، شکست در دیدار امشب پایانی بود بر برد های متوالی تا شب کابوس واری را مقابل العین تجربه کرده باشند.

الهلال حالا علاوه بر از دست دادن دو رکورد خود، در آستانه حذف شدن از لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است و باید دید در دیدار برگشت و در خانه خود می تواند به بازی برگردد یا پر افتخار ترین تیم لیگ قهرمانان آسیا در مرحله نیمه نهایی از رقابتها حذف می شود.

2636