رئال مادرید برای خرید دروازه‌بان 18 ساله دست به کار شد

رئال مادرید برای خرید دروازه‌بان 18 ساله دست به کار شد

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه های ترکیه گزارش داده اند که رئال مادرید پیشنهادی ده میلیون یورویی را برای خرید اونورالپ چویکان دروازه بان 18 ساله و 190 سانتی متری باشگاه ترابزون اسپور ارسال کرده است.

به گزارش فوتبالی، نشریه صباح مدعی شده است که استعدادیاب های رئال مادرید عملکرد این بازیکن در بازیهای تیم زیر 18 سال ترکیه را زیر نظر گرفته اند و در بازی تیم های جوانان ترکیه و اسپانیا که با تساوی 1-1 به اتمام رسیده، نظرشان به سوی او جلب شده است. 

برنامه رئال مادرید این است که چویکان در ابتدا در تیم رزروها یعنی کاستیا بازی کند. ترابزون در تابستان گذشته برای خرید اونورالپ چویکان مبلغ 700 هزار یورو به باشگاه آلتینوردو پرداخت و این دروازه بان خیلی سریع نگاه ها را به خود جلب کرده است. 

چویکان تا کنون شش بار در لیست تیم بزرگسالان ترابزون قرار گرفته است که پنج بارش در سوپرلیگ و یک بار در جام حذفی ترکیه بوده است. رئال مادرید در تابستان گذشته یکی دیگر از جواهرات فوتبال ترکیه یعنی آردا گولر را به خدمت گرفته بود و حالا رئالی ها قرار است که به سراغ یک ترکیه ای دیگر بروند.

تیم رزروهای رئال مادرید یا همان کاستیا فصل خوبی نداشته و در خطر سقوط به لیگ دسته چهار قرار دارد و رئالی ها می خواهند با خرید بازیکنان آینده دار، این تیم را برای فصل آینده تقویت کنند.

4125