جنجال در پورتو؛ چهار بازیکن اخراج شدند!

جنجال در پورتو؛ چهار بازیکن اخراج شدند!

پایگاه خبری فوتبالی - آخر هفته در باشگاه پورتو به شدت جنجالی بود.

به گزارش فوتبالی، سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو پس از تساوی دو بر دو در  مقابل فامیلسائو تصمیم گرفت که چهار بازیکن را اخراج کند. خورخه سانچز، آندره فرانکو ، ایوان هایمه و تونی مارتینز چهار بازیکن اخراجی هستند. مربی پورتو در مورد این تصمیم گفت:" شاید نیاز باشد که شش، هفت بازیکن به شکل ویژه و اختصاصی کار کنند. چیز دیگری نمی توانم بگویم. برای بازی در پورتو این که با تیم قرارداد داشته باشی، کافی نیست بلکه به چیزهای دیگری هم نیاز است."

در بازی پورتو و فامیلسائو، ایوان هایمه در پست هافبک راست و خورخه سانچز در پست دفاع راست فیکس بودند و هر دو بین دو نیمه تعویض شدند. عملکرد ضعیف این بازیکنان باعث شد تا از ترکیب تیم، کنار گذاشته شوند و فعلا اختصاصی تمرین کنند. 

در حال حاضر هر چهار بازیکن مذکور حق حضور در تمرینات گروهی را ندارند و بعید است که تا پایان فصل شانسی برای بازی کردن داشته باشند و احتمال این که در لیست خروج قرار بگیرند هم زیاد است. 

پس از جنجال های کونسیسائو با َآرتتا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، این مربی همچنان به جنجال سازی ادامه می دهد. پورتو در حال حاضر در رتبه سوم لیگ پرتغال قرار دارد و هجده امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد. 

4125