گلزنی در چهار دربی متوالی؛ مغانلو دست نیافتنی شد

گلزنی در چهار دربی متوالی؛ مغانلو دست نیافتنی شد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سپاهان موفق شد رکورد خودش در دربی اصفهان را بهبود ببخشد.

دقایقی پیش بازی عقب افتاده سپاهان و ذوب آهن که به دلیل حضور سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا لغو شده بود در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد و با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

با برگزاری این مسابقه تعداد بازی‌های همه تیم‌ها در عدد 23 مساوی شد و جدول سر و شکلی کاملا واقعی گرفت. سپاهان با این برد 42 امتیازی شد و جای تراکتور را در رده سوم جدول گرفت. ذوب هم با همان 30 امتیاز در رده هشتم باقی ماند.

تک گل این بازی را شهریار مغانلو در دقیقه 69 و از روی نقطه پنالتی زد. جالب این که خطای منجر پنالتی هم روی خود مغانلو اتفاق افتاد. خطا را هم فریبرز گرامی مدافع ذوب مرتکب شد.

اما گلی که مغانلو زد باعث شد او یک رکورد ویژه را دربی شهر اصفهان به نام خودش ثبت کند. شهریار با گلی که زد به اولین بازیکنی تبدیل شد که در چهار دربی متوالی گلزنی می‌کند.

البته او با زدن گل در 3 دربی متوالی قبلی هم رکورددار بود و تنها بازیکنی محسوب می‌شد که توانسته در سه دربی متوالی اصفهان گل بزند اما با زدن گل چهارم، رکورد خودش را بهتر کرد و حالا به نظر می‌رسد شکستن این رکورد کار بسیار سختی باشد

در بازی رفت دو تیم در این فصل هم که با پیروزی دو بر صفر سپاهان تمام شده بود مغانلو گل دوم تیمش را زده بود. مغانلو در بازی برگشت فصل گذشته دو تیم که با برتری دو بر یک سپاهانی‌ها تمام شد گل اول و در بازی رفت فصل گذشته که یک بر یک مساوی به پایان رسید تنها گل تیمش را وارد دروازه ذوب آهن کرده بود.

مغانلو با گلزنی در بازی امروز، در کنار محرم نویدکیا، ادموند بزیک و محمدرضا خلعتبری قرار گرفت که موفق به زدن 4 گل در دربی اصفهان شده بودند.

1359