اولین واکنش آرائوخو به اخراج جنجالی مقابل پی‌اس‌جی

اولین واکنش آرائوخو به اخراج جنجالی مقابل پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای بارسلونا به خاطر اخراج خود در بازی شب گذشته مقابل پی اس جی ، از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در مسیر صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار داشت و همه چیز برای این تیم خوب پیش می رفت تا این که آرائوخو اخراج شد و ورق برگشت. بارسا در بازی رفت در پاریس با نتیجه سه بر دو پیش افتاده بود و در بازی برگشت نیز با نتیجه یک بر صفر پیش بود اما اخراج آرائوخو همه چیز را عوض کرد. پی اس جی چهار گل زد و به شکل قاطعانه ای پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت. بدین ترتیب، طلسم ناکامی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 9 ساله شد. ژاوی معتقد بود که اخراج ارائوخو اشتباه بوده و داور به تیمش ضربه زده است.

در روز چهارشنبه، آرائوخو در پیامی اینستاگرامی از هواداران بارسلونا عذرخواهی کرد و نوشت:" فوتبال که به من شادی های زیادی داده، حالا ضربه سختی به من زد. از همه افرادی که بی قید و شرط در کنار من هستند، از هم تیمی هایم که همه تلاش خود را درون زمین انجام دادند و از هوادارانی که به این تیم تا آخرین لحظه باور داشتند، تشکر می کنم. خیلی متاسف هستم که نتوانستم به آنها شادی تقدیم کنم. دوباره تلاش خواهیم کرد. زنده باد بارسا تا همیشه." 

4125