امیدواری پرسپولیس؛ صنعت نفت بی‌آزارترین میزبان لیگ برتر است!

امیدواری پرسپولیس؛ صنعت نفت بی‌آزارترین میزبان لیگ برتر است!

پایگاه خبری فوتبالی- آبادانی‌ها در بازی‌های خانگیِ این فصل نتایج خوبی نگرفته‌اند.

به گزارش فوتبالی، فردا در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر تیم پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان مقابل صنعت نفت قرار می‌گیرد. این بازی از ساعت 19:00 و با قضاوت علی اصغر مومنی برگزار می‌شود.

دو تیم در حالی مقابل هم قرار خواهند گرفت که وضعیت متفاوتی نسبت به هم دارند. پرسپولیس با 49 امتیاز در رده دوم است و به قهرمانی فکر می‌کند. اما صنعت نفت با 16 امتیاز در رده پانزدهم و به شدت خطر سقوط را احساس می‌کند

این بازی بدون شک یکی از سخت‌ترین بازی‌های صنعت نفت تا پایان فصل محسوب می‌شود و نفتی‌ها به شدت به دنبال این هستند که در سخت‌ترین بازی‌شان عملکرد خوبی داشته باشند و حداقل یک امتیاز بگیرند. پیروزی بر پرسپولیس هم بهترین نتیجه ممکن برای این تیم محسوب می‌شود.

در نگاه اول شاید این طور به نظر برسد که استفاده از امتیاز میزبانی هم به کمک صنعت نفت خواهد آمد. اما نتایجی که نفتی‌ها در این فصل در بازی‌های خانگی‌شان گرفته‌اند اصلا چنین چیزی را نشان نمی‌دهد.

در واقع نفت در میان همه تیم‌های لیگ برتری بدترین عملکرد را در بازی‌های خانگی داشته و در جدول بازی‌های خانگی آخرین تیم است! نفت از 11 بازی خانگی فقط 7 امتیاز گرفته است. این در حالی است که از بازی‌های خارج از خانه 9 امتیاز جمع کرده است.

شاگردان فراز کمالوند در 11 بازی خانگی قبلی یک برد، تساوی و 6 شکست کسب کرده‌اند. جالب این که تنها برد خانگی این تیم هم همین دو هفته پیش در مقابل سپاهان به دست آمد.

در آن سو پرسپولیس در جدول بازی‌های خارج از خانه تیم سوم است. با در کنار هم قرار دادن این آمار پرسپولیسی‌ها می‌توانند امیدوار باشند که در این بازی خارج از خانه هم امتیاز کامل بگیرند و همچنان در کنار استقلال در کورس قهرمانی بمانند.

1359