اهداف بزرگ فراز مقابل پرسپولیس؛ بقای صنعت نفت و کمک به استقلال

اهداف بزرگ فراز مقابل پرسپولیس؛ بقای صنعت نفت و کمک به استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- فراز کمالوند در جدال با پرسپولیس از انگیزه‌های ویژه‌ای برخورددار است.

به گزارش فوتبالی، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم صنعت نفت و پرسپولیس باید در آبادان مقابل همدیگر قرار بگیرند؛ تقابلی که بدون تردید در سرنوشت بالا و پایین جدول اثرگذار خواهد بود و در تعیین تیم‌های سقوط کننده و البته قهرمان این فصل نقش کلیدی را ایفا خواهد کرد.

جدال فردای صنعت نفت مقابل پرسپولیس برای فراز کمالوند هم از جهات مختلفی مهم است و انگیزه او برای جدال با قرمزها می‌تواند متفاوت‌تر از هر زمان دیگری باشد؛ کمالوند تاکنون در قامت سرمربی 15 مرتبه مقابل پرسپولیس قرار گرفته که تنها 3 بار موفق به شکست دادن این تیم شده و جدا از کسب دو تساوی، 10 مرتبه بازنده بوده است!

شاید مهمترین انگیزه کمالوند برای تقابل با پرسپولیس آماده این هفته‌ها در در دو مورد خاص خلاصه شود؛ نکته اول این که کسب امتیاز مقابل مدعی قهرمانی هم در بالا بردن روحیه بازیکنان صنعت نفت اثرگذار خواهد بود و هم برای بقای برزیل فوتبال ایران در لیگ برتر از اهمیت ویژه‌ای برخورددار است.

نکته دوم هم این است که فراز اگر بتواند فردا دست به کار بزرگی بزند و قرمزها را متوقف کند کمک شایانی به استقلال می‌کند و هدیه بزرگی را برای شاگردان جواد نکونام در آستانه جدال با شمس آذر تدارک می‌بیند. به هرحال کمالوند یک استقلالی محسوب می‌‌شود و در دوران حضور فرهاد مجیدی در استقلال حضور کوتاه مدتی را روی نیمکت آبی‌ها به عنوان مربی داشت.

9098