قیمت ستاره پرطرفدار آلمانی مشخص شد

قیمت ستاره پرطرفدار آلمانی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه بایرلورکوزن متعهد شده است که فلوریان ویرتز، ستاره آلمانی خود را با مبلغی کم‌تر از عددی نجومی که او را به چهارمین بازیکن گران قیمت تاریخ تبدیل خواهد کرد، به فروش نرساند.

به گزارش فوتبالی، این ستاره جوان موفق شده تا در فصل جاری، طی 41 بازی برای بایرلورکوزن، به رکورد مجموع 35 گل و پاس دست پیدا کند. او نقشی محوری در موفقیت تیمش در این فصل و دستیابی به اولین جام قهرمانی بوندسلیگا در تاریخ این باشگاه داشته است.

ستارگان زیادی از بایرلورکوزن، به واسطه عملکرد درخشان در این فصل، مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته اند و ویرتز گل سر سبد ستاره‌های این تیم جوان به شمار می‌آید. منچستر سیتی مدت‌هاست که به این ستاره 20 ساله علاقه مند است اما برای جذب او باید با لیورپول و بایرن مونیخ رقابت کند. رئال مادرید نیز در روزهای گذشته به او لینک شده است، در حالی که گمانه زنی‌های بسیاری درباره علاقه تیم‌هایی نظیر آرسنال، بارسلونا، چلسی و منچستر یونایتد نیز وجود دارد.

بایر لورکوزن اما، برچسب قیمتی هنگفتی روی ستاره خود نهاده تا بتواند علاقه تیم‌های اروپایی به ستاره خود را کمرنگ کند. فرناندو کارو، مدیر اجرایی بایرن مونیخ در مصاحبه جدیدش، در اینباره چنین اذعان داشته است:" هیچکس غیر قابل فروش نیست اما ویرتز با مبلغی کمتر از 150 میلیون یورو فروخته نخواهد شد."

2102