بایرن مونیخ برای بازی امشب چه شگفتانه‌ هایی دارد؟

بایرن مونیخ برای بازی امشب چه شگفتانه‌ هایی دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در مورد ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی برگشت مقابل آرسنال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اخبار متفاوتی مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، بایرن امشب در خانه بازی می کند و پس از تساوی در بازی رفت در اتحاد، به دنبال نهایی کردن صعود است. آرسنال در بازی رفت با گل ساکا پیش افتاد اما ژرمن ها دو گل زدند. تیم آرتتا با گل تروسارد توانست کار را به تساوی بکشاند. 

بایرن مونیخ بعد از آن که بوندسلیگا را پس از یازده سال از دست داد، برای نجات فصلش باید در لیگ قهرمانان اروپا موفق شود. در حقیقت آنها  در بوندسلیگا و جام حذفی آلمان ناموفق بودند. توخل در بازی امشب، کینگزلی کومان و سرژ گنابری را به علت مصدومیت در اختیار ندارد.

بیلد گزارش داده است که توخل در تمرین اخیر از برخی بازیکنان در پست های غیرتخصصی استفاده کرده است. به طور مثال توماس مولر در تیم نیمکت نشین ها قرار گرفته در حالی که مزراوی و گررو در تیم فیکس ها بازی کرده اند. بدین ترتیب احتمالا مزراوی در پست دفاع چپ قرار می گیرد و گررو به پست دفاع راست می رود. جمال موسیالا نیز می تواند در پست هافبک هجومی جای بگیرد. 

آرسنال هم در مورد مصدومیت ها با نگرانی هایی مواجه است چرا که اودگارد کاپیتان این تیم با مصدومیت مواجه شده بود اما به نظر می رسد که مشکلی برای رویارویی با رئال مادرید نداشته باشد. 

4125