رسمی؛ محرومیت دو جلسه‌ای و جریمه 5500 یورویی برای رونالدو

رسمی؛ محرومیت دو جلسه‌ای و جریمه 5500 یورویی برای رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون فوتبال عربستان با رونالدو مماشات نکرد و محرومیتی دو جلسه ای را برای این بازیکن پس از اخراج او در نیمه نهایی سوپرجام مقابل الهلال در نظر گرفت.

به گزارش فوتبالی، رونالدو به علت حرکت خشونت آمیز علیه علی البلیهی مدافع الهلال  در نیمه نهایی سوپرجام عربستان از زمین خارج شد و حالا دو جلسه محرومیت برای او در نظر گرفته شده و در دو بازی مقل الفیحا و الخلیج در لیگ عربستان حضور نخواهد داشت. این دو بازی، فرصت خوبی بود تا رونالدوی 29 گله بتواند به آقای گلی لیگ عربستان نزدیک تر شود اما علاوه بر محرومیت خود باید 5500 یورو جریمه نیز بپردازد. 

این دومین باری است که رونالدو در لیگ عربستان با تنبیه مواجه می شود چرا که پیش از این هم به علت حرکت جنجالی خود علیه هواداران الشباب با محرومیت مواجه شده بود.

النصر فصل جالبی را نداشته چرا که در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ عربستان موفق نبوده است و در حال حاضر تنها تمرکز آنها روی جام حذفی عربستان است که به نیمه نهایی راه یافته اند. در واقع رونالدو و تیمش در این فصل فقط توانسته اند که فاتح جام باشگاه های عرب شوند و حالا باید روی پایان فصل تمرکز کنند و به قهرمانی جام حذفی برسند.

4125