رئال مادرید، آرسنال، منچسترسیتی و بایرن مونیخ در آستانه شکستن رکوردی تاریخی

رئال مادرید، آرسنال، منچسترسیتی و بایرن مونیخ در آستانه شکستن رکوردی تاریخی

پایگاه خبری فوتبالی - امشب ممکن است که شبی تاریخی در لیگ قهرمانان اروپا باشد و رکوردی شکسته شود که از فصل 04-2003 برقرار بوده است.

به گزارش فوتبالی، امشب بایرن مونیخ و آرسنال و همچنین منچسترسیتی و رئال مادرید در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند. بازیهای  یک چهارم نهایی در این فصل بسیار جذاب و پرگل بوده است.

در حقیقت دورتموند و پی اس جی شب گذشته با وجود شکست در بازی رفت، توانستند کامبک بزنند و موفق به حذف اتلتیکو مادرید و بارسلونا شدند.هر دو بازی پرگل بود چرا که پی اس جی با نتیجه چهار بر یک بر بارسلونا غلبه کرد و دورتموند نیز با نتیجه چهار بر دو مقابل تیم سیمئونه پیروز شد. 

اگر بازیهای امشب حداقل دو گل داشته باشد، مسابقات امسال به پرگل ترین یک چهارم نهایی تاریخ چمپیونزلیگ تبدیل می شود و رکورد فصل 04-2003 را خواهد شکست. تا کنون در شش بازی یک چهارم نهایی 29 گل ثبت شده است. 

در فصل 04-2003 در مجموع دو بازی رفت و برگشت در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا این نتایج ثبت شده بود: 

رئال مادرید 5-5 موناکو
چلسی 3-2 آرسنال
پورتو 4-2 لیون
دپورتیوو 5-4 میلان

در آن فصل در مرحله یک چهارم نهایی 30 گل زده شده بود و اگر امشب دو گل زده شود، آن رکورد شکسته می شود. در آن فصل، پورتو به شگفتی لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد و مورینیو برای اولین بار خودش را به دنیای فوتبال شناساند.

4125